2015. november 8., vasárnap

Kritika #2 - Evolution - A leszármazottak

Halihó!

Íme a 2. kritika! Remélem építő jelleggel fogod olvasni ezt a kritikát!




#1Első benyomás

Amint az oldalra értem, a fejléc elvarázsolt. Nekem tetszett, és nem most jártam először az oldalon. A design szép, a modulsáv elrendezett. Ami nekem nem tetszett, és elég szembetűnő volt, hogy a bejegyzések címe szerintem nem illik a bloghoz, ls az, hogy a fejléc mellett üres a tér.
Első benyomás : 5/4,5

#2Design

A design-ra térve: a fejléc nekem tetszik, és mint mondtam a modulok is szépen el vannak rendezve. Szerintem ez a sárga nem igazán illik oda, de ezzel különösebben nincs problémám. A fejléc mellett lévő üres rész sem tetszik, és a bejegyzések címének betűtípusa. Ami kicsit furcsa nekem, hogy kicsit üres a blogod. Nyilván nem szeretnéd teleaggatni. Most nézem csak, hogy a fejléc melletti rész nem egészen a Te hibád. Laptopon kisebb a kép, de még így sem tökéletes. Szóval ezért bocsánat. Szóval a design rendben van, de nekem a sárga szín nagyon nem tetszik.
Design: 10/8

#3Írásmód, helyesírás

Mivel nem követem nyomon a történetet, így beleolvasgatok az utolsó részbe.

Nagy nehezen, de egy két helyesírási hibát találtam:

....hogy ebben a pozícióban öt féle képpen tudom elvenni az életét.
Helyesen:

....hogy ebben a pozícióban ötféleképpen tudom elvenni az életét.

 Mást nem találtam. Tetszik az írásmódod, megfogott. Érdekes történetnek ígérkezik!

Ez nem olyan hosszú, így beleveszem a borítót is, ami nekem nagyon tetszik. Szerintem megérdemled az olvasóid.
Helyesírás, borító: 10/9

Összpontszám: 25/21,5!

Mint mondtam, érdekes blognak tűnik, szóval érdemes ide benézni! :)

xxKathrine

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a kritikát! :)

    További szép napot és jó blogolást!
    Nicolette F.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a kritikát! :)

    További szép napot és jó blogolást!
    Nicolette F.

    VálaszTörlés