2015. november 6., péntek

Fejléc készítése - ahogyan én csinálom

Sziasztok!

Az eredményhirdetés hétvégén lesz megtartva! Mert nem volt eddig elég időm rá. 

Ebben a bejegyzésben megmutatom, én hogyan szoktam fejlécet készíteni. Vágjunk is bele!




Szerkesztő: Picmonkey, iPiccy

1. lépés: Nyissátok meg a Picmonkey-t, majd menjetek a Design-ra! Én egy 900x500-as fejlécet fogok most elkészíteni.

2. lépés: Ha ezzel megvagyok, beállítom a hátteret pixelesre vagy mi az , és el is kezdem a munkát!


3. lépés: Rákattintok a Pillangóra, és ott pedig a Your Own-ra. Ott pedig kiválasztok textúrákat. Sok idő múlva készen lesz maga a fejléc alap. Ezután ráteszünk egy szereplőt. Én pedig tettem rá még egy textúrát a legtetejére. (mint réteg). Ezután egy kb ilyen jön ki (kicsit csúnya lett, de most siettem)

Megjegyzés: Nem baj, ha nem egy színű a fejlécünk. Itt jön szóba az iPiccy. :)



4. lépés: Nyisd meg az iPiccy-t! Ha ezzel megvagy, illeszd be a képet a szerkesztőbe!



5. lépés: Ezután több mindent is csinálhatsz. Én leginkább közös színre szoktam hozni a képet. Keresd ki a Color Tint nevű színezőt, majd kedvedre válaszd ki a színt.


6.lépés: Ha mindennel megvagyok, elmentem, és már kész is. Tudom, nem a legjobb szerkesztőket használom, de nekem ez megfelel:) Kezdő vagyok, és hát Ubuntura nem könnyű Ps-t találni.

Íme a kész munka:



Amiket felhasználtam:

Ez a fedőtextúra. Alig látszik

By Naisica
By Debzdezings




Remélem tetszett ez a bejegyzés is

                                                                                             xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése