2015. november 2., hétfő

Kritika #1. - Édes Álmok

Sziasztok!

Megérkezett az első rendelésem! Ti is rendeljetek nyugodtan, nem utasítom vissza:) jó, ez nagyon nagy reklámszöveg voltxD


Édes Álmok - György Lilla tollából

















#1Első benyomás

Egy nagyon aranyos blognak tűnik, ami valójában igaz is. Nagyon tetszik a blog designja, és bár én nem vagyok oda a mangákért mentségemre legyen mondva de ez nem egy kifejezetten mangával foglalkozó blog. Lilla (akivel már barátok vagyunk) a saját életét írja le, segítséget nyújt másoknak mint akkoriban nekem is , és lefoglal a blogja. Nekem tetszik :)
Első benyomás 5/5

#2Design 

A fejléc nagyon aranyos. A modulsávban szépen elvannak rendezve a modulok, chat sajna nincs, de a vendégkönyv nagyon jó ötlet:) Nagyon aranyos a zenelejátszó, mégis mikor ránézek kicsit üresnek érzem a teret. Nem tudom, mitől van ez, de nekem ez jön le. És valamiért az jut eszembe a sárga-kék kombinációról, hogy este van. A színválaszték (nekem legalábbis) nem annyira tetszik, jobban tetszett a a rózsaszín design, de ízlések és pofonok. Nem mindenkinek egyezik a stílusa. Aztán amin meglepődtem, hogy a kurzor nem illik hozzá a színválasztékhoz.
Design 10/7

#3Írásmód, helyesírás

Vannak helyesírási hibák, és most csak random beleolvastam az első cikkbe, már találtam is. Ezen próbálj meg javítani, sokszor a gép is biztosan kijelzi.
A hiba mégpedig itt van:

Hol is hagytam abba? Ja, meg van.
Helyesen
Hol is hagytam abba? Ja, megvan
Most tényleg nem a helyesírással akartam jönni, de azért ez is fontos, valljuk be. A következő probléma az írásodban, hogy kicsit "hadarva" mondod el a történteket, de ez is a stílusodra utal. Én már beszéltem veled, így tudom, hogy te ilyen vagy. De egy kicsit részletezd a bejegyzésben történteket, hidd el, sokkal jobb munkák is tudnak születni, habár azt kell mondjam eddig is imádtam az írásmódod :))

Következő, a vesszők rossz, illetve felesleges használata. Most én tényleg nem ilyenekkel akarok jönni, de nekem például ezek szemet szúrnak, így muszáj kicsit írjak róla.
Hogy most egy példát itt van ez:

Hát a blognál a designet nagyon ritkán én szoktam, csinálni

Helyesen

Hát a blognál a designet nagyon ritkán én szoktam csinálni.  

Szóval helyesírás ennyi.

Helyesírás, formai szempont 5/3

Most így ennyi is lett volna. Amúgy maga a blog mint már említettem nagyon aranyos, úgyhogy én szívesen olvasom:) remélem nem sértettelek meg ezzel a "helyesírás oda-vissza" dologgal.

Összpontszám: 20/15 (ami nálam jónak számít!) 

Remélem jönnek még rendelések tőletek!

xxKathrine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése