2016. május 11., szerda

Kritika #17 - Angyalok Szárnyán



Megérkeztem egy újabb kritikával:








Fejléc:

Áá, nagyon tetszik! Bár hosszúságát tekintve kicsit nagynak találom, de nagyon klassz, és ügyes vagy! Igazából nen látok benne semmi hibát; illik a blog tartalmához/színéhez, a cím betűtípusa fantasztikus, az anime képek pedig illenek a fejléc hátteréhez. Egy szóval: nagyon jó, igazi profi munka. :)

Pont: 10/10* - Csillaggal. :* 




Design:

A designnal sincsen túl sok bajom, illetve gondom vagy kivetnivalóm, talán annyi, hogy kevés modul van oldalt. Amúgy a modulok címeinek betűtípusa- és színe nagyon bejön, a szín szép (hát na, erre most mit mondjak? :D), a chat átlátszó, így teljesen azonul a színekkel ééés... körülbelül ennyi. :P

Pont: 10/10



Történet:

Belenéztem egy régebbi bejegyzésedbe, ahol hosszabban írtál valamiről/valamit, hogy nagyjából fel tudjam mérni a helyzetet. Nyugi, egyáltalán nen súlyos, csupán egy tanácsom van: tedd sorkizártba a szöveget, úgy sokkal szebben nézne ki! :) 
Amúgy a helyesírásoddal, fogalmazásoddal nincsen semmi baj, jól írsz, én abszolúte nem találtam hibát. 

Pont: 10/10

Összpont: 30/30* 

Bocsi, ha esetleg rövid a kritika, de tényleg nem találtam benne hibát, ezért nem igazán tudtam mit írni. :D Kár, hogy már be van zárva...

2 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon köszönöm a kritikát. Sajnos annyira nem értek a számítógéphez, hogy nem tudom letölteni... Ezért hagyok ki annyi helyet és azt gondoltam olyannak is látszik, mintha sorkizárt lenne... Mind1 köszi.

    VálaszTörlés