2016. január 9., szombat

Zeneajánló - avagy mi változott 2015-ben?

Halihó mindenki!

Nem is gondoltátok volna egy ember zenei ízlése egy év alatt mennyit tud változni! Itt vagyok például én, akinek 2015 -ös év elején kedvenc előadói közé tartozott a Coldplay, vagy esetleg Avicii. Év közben azonban többféle zenét is meghallgattam, az elektronikus zenét, ami nekem nagyon nem tetszett, a hip-hop-ot ami szintén nem tartozott a kedvencek közé. Aztán így a rap, és újra a pop. Aztán meghallgattam a rockot. És onnantól azt hallgattam. Egészen mostanáig, és eddig a percig (most is Guns n' Roses-t hallgatok (Welcome To The Jungle)) . Na szóval én összegyűjtöttem egy kis zeneajánlót, hogy ezek közül a zenefajták közül mik voltak azok, amik tetszettek, és mik azok, amiket én most is hallgatok.

Pop




Rap





És amiket most szeretek:






Nos, ennyi lett volna mára.

Nemsokára inaktív leszek, méghozzá jövő hét vasárnaptól, ami azt jelenti, hogy tőlem addig tudtok rendelést leadni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése