2016. január 8., péntek

Film ajánló-Ryo D.

Érkeztem nektek egy film ajánlóval. Igaz blog ajánlót ígértem, de kicsit át gondoltam és így inkább most a film ajánlót választottam.(rövid)


Star Wars 7

Maga a történet a 4-részből van kivéve. Sokan mondják hogy jobb lett mint az eddigiek, de szerintem nem kell túlozni. A suliban már mindenki erről beszél. Maga a film nagyon jó, meglehet nézni de azért a többi részt számomra nem veri. De azért érdemes megnézni, mivel mindenkinek más más ízlése van. A fő gonosz benne viszont nagyon rossz lett! Már maga a megjelenése nem tetszik. Erre már sokan panaszkodtak. Viszont a film eladásilag többet kaszált mint a Titanic. Sok negatív komment jött a filmre, de azért szerintem nézzétek meg nem annyira rossz azért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése