2015. október 16., péntek

Ikonok - Hogyan csináld???


Sziasztok!

Ma egy olyan poszttal érkeztem, ami (legalábbis szerintem) sokaknak segítene. A mai bejegyzésben az ikonokat fogom megmutatni, hogy illeszd be, és töltsd le.




Szerintem sokak nem tudják hogyan is tedd ezeket a dolgokat rendbe. Én a Pillecukor blog segítségével tudtam megcsinálni.

1. lépés:  Kattints IDE. Ha megnyitottad az oldalt, válaszd ki, milyen színű ikonokat szeretnél. Lehet zöld, kék, lila stb. Ha megvagy, töltsd le a .zipet.












2. lépés: Mikor rákattintasz, kihoz egy szürke alapon lévő mappát. Kattints a felső nyilacskára, ahhoz, hogy le tudd tölteni.











3.lépés: Na és most figyelj. Nekem Linux van a számítógépemen, és nekem új mappát kell csinálnom, amibe azokat teszem be, amiket használni fogok. Ti is próbáljátok meg, ha nem értitek, szívesen elmagyarázom.

4. lépés: Nyisd meg a Bloggert, és nyiss egy új bejegyzést. Majd nyisd meg egyenként az ikonokat, space-cel tagolva.

Megnyitás - FIGYELEM, EZ LINUX!
























5. lépés: Ha ezzel is megvagy, váltsd át baloldalt az Írásról HTML -re az írás formáját.






6. lépés: Másoljátok ki a HTML kódot, majd illeszd be a JavaScript modulba. És voilá! Kész is!!







Remélem tudtam segíteni! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a bejegyzés nagyon jó lett! Régen nem tudtam, hogy kell ezt csinálni, és te megmutattad! Köszi! A véleményem tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tudtam segíteni :)

      Törlés