2015. október 4., vasárnap

1. bejegyzésem

Hát sziasztok!

Nem is tudom, hol kezdhetném. Kezdő designer lévén még csak az alapoknál tartok. Már használtam Gimp-et, Picmonkey-t, de nekem a Pixlr tetszett a legjobban. Szeretném, ha nyomon lehetne követni a fejlődésemet. A mostani fejléc nem teljesen az én munkám. Az alap a Kawaii Blog Design tulajdona, akárcsak az a kép, amiből png-t csináltam a fejlécre. Egy blog elkészítéséhez sok munka kell. Elsősorban a fejléc, a kódok (chat, szövegdoboz), és végül a kinézet, és a bejegyzések. Nem is szeretnék sokat dumálni, inkább elhozom egyik régi munkám :) Ez a fejléc a Kathrine c. blogom előző fejléce. Az alap a Kawaii Blog Design munkája. A szerkesztő, amivel készítettem a Pixlr.

Az alap szintén a KAWAII BLOG DESIGN tulajdona. Legyetek szívesek nem elvinni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése