2015. december 26., szombat

Kritika #3 - Sötét Krónikák

Sziasztok! 

Mielőtt belekezdenék, be szeretnék mutatkozni, ugyanis még új vagyok itt. 

LillysBlogs a hivatalos felhasználónevem, de jobban szeretem, ha Lillynek hívnak. Eddig csak egy kritikát írtam, de nagyon sok helyen olvastam ilyeneket, és szerintem hamar belefogok lendülni. 

Akkor, íme a 3. kritika:
  




Sötét KrónikákFejléc: 
Jó megoldás az, hogy "beleépül" az oldalba, és nem csak fent van valahol a fejlécrészen, mint a legtöbb blognál, amiket eddig láttam. 
Mivel ez egy vámpíros blog, ezért a helyedben még raktam volna egy vámpírfogas képet valahova a háttérbe, hogy azért valamennyire azonosuljon a történettel a fejléc. A blog címét kicsit feljebb tettem volna, és a sablonszöveg méretét pedig kisebb méretben szerkesztettem volna a fejlécre. 
Ezeken az apró dolgokon kívül nagyon tetszik, s ha magadtól csináltad, akkor csak gratulálni tudok!

Pont: 10/10


Design:
A bejegyzések és a modulok körüli fehér árnyék nagyon jó ötlet volt szerintem, ugyanis kiemeli a háttérből őket és elkülöníti egymástól a modulokat. A menü ötletes, és az elnevezés valami hihetetlenül "költői", ritkán láttam ilyet. 
Amin változtatnod kéne, az a chat, mert bármennyire is illik a fehér a feketéhez (ízlések és pofonok), szerintem itt jelen pillanatban túlságosan is kitűnik a háttérből, a fejlécből, meg úgy mindenből. Természetesen te döntesz, hisz ez a te blogod, ez csak egy tanács és vélemény egyben. 
A dátum jó helyen van, arra nincs egy rossz szavam se, a bejegyzés címe is fantasztikus, s mint a menünél is, itt is ugyanazt gondolom: hihetetlenül KÖLTŐI - természetesen ezt mind jó értelemben értem.

Pont: 10/9


Történet:
A leírásod nagyon jó, ugyanis nem derül ki sok minden a történetből, mégis leírtad mindazt, amit szükségesnek gondoltál, és ezzel együtt felcsigázod a látogatóidat - jelen esetben engem.
Nagyon jól leírod a történéseket, a főszereplő gondolatmenetét és magát a történetet. Viszont, javasolnék egy dolgot:
- ha cselekményváltozás történik az adott fejezetben, akkor egy- vagy két sorral különítsd el, mert úgy jobban néz ki, s legalább nem folyik össze az egész szöveg.
A történet ígéretes, látok benne jövőt, csak így tovább!
A helyesírásod egyáltalán nem rossz, bár van benne egy-két hiba, pl. fakapu helyett fa kaput írtál a második fejezetben, ha jól láttam.
A másik jóval nagyobb gond az, hogy a részek naaagyon ritkán jönnek - nem fogom követelni, hogy minden második nap hozz frisst, de amint láttam, majdnem két hónapot késtél a második-harmadik rész között, ami a nézők szemszögéből nem valami előnyös.

Pont: 10/8


A blogod szép és rendezett, helyesírásod jó, szókincsedről nem is beszélve. A kigondolt történet nem sablonos, a képzelőerőd kifogástalan, a részek kicsit rövidek, de cselekményben gazdagok, viszont a részek elég ritkán jönnek.
Fantasztikus író vagy, ne hagyd abba az írást, kár lenne érte (erre értem azt, hogy a legutóbbi fejezet december elején jött ki). :-) Csak így tovább!

Összpontszám: 30/27

Mindenkinek, aki szereti a vámpír, kicsit sötét sztorikat, ajánlom, hogy lessen be, és olvasson el egy-két fejezetet, hátha megkedveli, és állandó olvasója lesz! :-)


xx LillysBlogs

 
  









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése